Pin it

torstai 18. joulukuuta 2014

Lahjat pakettiin

Viimeistään nyt se on tunnustettava - olen löytänyt sisältäni pienen joulutontun. Sen huomaaminen on ollut itse asiassa varsin hauskaa. Tuntuu, että mulla on pitkästä aikaa ollut oikeanlainen tunnelma joulun odotukseen. Lähinnä tämä on näkynyt niin, että olen ripotellut jouluvaloja ympäri huushollia ja olen poltellut kynttilöitä sekä tehnyt joulukortit ja osan lahjoista itse. Sellaista pientä puuhastelua. 

Kuinkas sinulla, joko on joululahjat ostettu? Entä mitä mieltä olet paketoinnista? Minusta lahjoihin olennaisena osana liittyy lahjojen paketointi itse - kivaa puuhaa sanoisin. Sellaista puuhaa, jossa mielikuvitukselle ja villeille ideoille voi aivan vapaasti antaa siivet. Itse olen suosinut pakkauspaperia (sitä sellaista ruskeaa, jota näkyy alla olevissa kuvissakin), tuunattuja lahjakasseja ja sellofaania, jota olen koristellut mm. samettinauhoin. Tykkään suht simppelistä, mutta samalla himpun verran rosoisesta tyylistä. Kovin runsaat koristelut ei ole mun juttu.

Tätä hauskaa touhua varten poimin muutaman idean netin ihmeellisestä maailmasta. 

Pentikin ja Kodin kuvalehden sivuilta löytyi mun mielestä kivoja ideoita, kuten myös Dekon toimitukselta. Persoonallisia juttuja. Olen hyödyntänyt myös Tigerin valikoimaa (ostanut mm. kuviosakset, pakettikorttisydämiä ja juuttinarua) ja Ikean sivuilta bongailin myös kaikenlaista pientä ja edullista joulukoristetta, joita olisi varsin hyvin voinut hyödyntää paketoinnissa. Poimin tähän muutaman idean myös Pinterestistä. 

Ehkäpä löydät näistä ideoita myös omiin projekteihisi - intoa paketointiin :)

Kuvat Pinterest



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...