Pin it

maanantai 16. helmikuuta 2015

Keväinen tyyny






Kävin viime viikon perjantaina pitkästä aikaa Ikeassa. Ihan vaan fiilistelemässä. Mitään ei ollut tarkoitus ostaa (oikeasti), mutta muutama pikku juttu tarttui siitä huolimatta mukaan. Omituista.

Mukaan pompahti tyynynpäällinen, mallia Ryssby 2014 (näitähän mulla ei vielä olekaan :). Siinä huomioni kiinnitti vanhahtava tyyli ja lämmin keltainen väri - sellainen sinapinkeltainen, johon olen viimeaikoina jotenkin kovasti tykästynyt. Tyynyä sitten heti mallailemaan sohvan nurkkaan, että sopisiko siihen. Kaveriksi hain makuuhuoneesta toisen keltaisen tyynyn (Kodin1:n Anno-mallistoa). Meinasi tosin into loppua kesken, kun tyynynpäällinen olikin hyvin ryppyinen ja olin pakotettu kaivamaan naftaliinista silitysraudan. Todettakoon, että mä en voi sietää silittämistä, joten sen vuoksi tämä tyynyliina meinasi päätyä takaisin pakettiin :) Mutta hei, mitä sitä ei tekisi sisustamisen eteen, joten tuossa tuo nyt on. Lopputulokselle voin sanoa, että tykkään.

Taidankin mennä juomaan päiväteeni sohvalle. Kivaa maanantaita!

PS. Eikös noita (tunnelma)valoja voi pitää ihan ympäri vuoden?! Mä ainakin ajattelin tehdä niin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...